niedziela, 3 lipca 2011

Fashion CNN ,czyli jak zostać gwiazdą !



 Unmei: Witam państwa ! Zastanawialiście się kiedyś, jak ciężko dobrze wypaść w telewizji? Bo ja nie. * śmieje się * Ale przejdźmy do rzeczy. Gwiazdy stosują różne sztuczki. Dzisiaj możecie poznać kilka z nich.

      Jeden. Ładnie się uśmiechaj.
Image and video hosting by TinyPic
Dwa. Dobrze się prezentuj
Image and video hosting by TinyPic
 Trzy. Dawaj czadu na koncertach.
Image and video hosting by TinyPic

 Cztery. Nie bój się okazywać uczuć i emocji.
Image and video hosting by TinyPic   
Unmei: Prawda, że sprytne ?
Tak przy okazji, mam dla Was kuszącą ofertę.
Możecie napisać krótką opowieść na temat życia gwiazdy lub Waszej modelki/projektantki i wysłać jej treść na
cherrywoman@o2.pl
Najlepszą opowieść opublikujemy w następnym wydaniu FashionCNNStyle.
Oprócz tego, jeżeli jesteś projektantką możesz otrzymać 50 glamsów lub 100.000 m$ !
Łatwy i dobry spodób na dorobienie sobie ;)
Cieszycie się, że mamy wakacje ?
Image and video hosting by TinyPic


Unmei: Z tego powodu mam dla Was niespodziankę.
Przeglądałam pojedynki i wybrałam 3 wakacyjne stylizacje.
Najbardziej stylowe, oczywiście. *puszcza oko*
Image and video hosting by TinyPic

Unmei: Każda z nich za swój styl dostanie:
Ciuch na zamówienie (jeżeli jest modelką)
10.000 m$ (jeżeli jest projektantką)
A o to one :







Ola_S_1998, Mee_187 i Namiak
zostały poinformowane o nagrodach *uśmiecha się*. Gratuluję !

Tak oto dobiega końca pierwszy odcinek FashionCNN Style. Do zobaczenia za tydzień !

NAPISY KOŃCOWE:
PRODUCENT: MENTALCHERRYS
PROWADZĄCY: UNMEI
WYSTĄPILI: UNMEI
MUZYKA: ADELE - ROLLING IN THE DEEP
SCENARIUSZ OPRACOWAŁ: UNMEI

2 komentarze:

  1. Trochę nudno ;p...
    Poza tym obrazki się nie wyświetlają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fasolcia, po mnie można było się tego spodziewać + Alex mi obiecał że po 19 naprawi obrazki ;d

    OdpowiedzUsuń